Veel gestelde vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Wij zijn te bereiken via de e-mail [email protected], mobiel 06-45995128 of via whatsapp. Heeft u een vraag welke u snel beantwoord wil hebben stuur dan een whatsapp bericht.

Hoe kan ik een reservering maken? Wat is de minimale huurperiode voor jullie producten?

Een reservering kan gemaakt worden op onze website. U ziet direct de beschikbaarheid in ons boekingssysteem. Na het voltooien ontvangt u een bevestiging. De huurperiode kan door u zelf gekozen worden. Wij hanteren een minimale huurtermijn van 1 dag.

Kan het gehuurde item bezorgd en opgehaald worden? Zo ja, binnen welke straal bezorgen en halen jullie?

Het bezorgen is mogelijk. Wij zullen per geval moeten bekijken welke kosten hiervoor wij in rekening brengen. Wenst u bezorging neem dan contact met ons op zodat wij de beschikbaarheid van personeel kunnen bekijken. Let op boven de 30 km enkele reis vanaf ons afhaaladres zullen wij niet bezorgen. Het is ook mogelijk een aanhangwagen te huren. Kosten hiervoor zijn € 35,- per dag.

Kan ik mijn reservering annuleren? Zo ja, wat zijn de voorwaarden?

Annuleren is altijd mogelijk, maar binnen 7 dagen zullen wij wel kosten in rekening brengen.

  1. Zonder kosten annuleren tot 7 dagen voor de overeengekomen huurperiode:
  2. 25% van de totale huurprijs, ingeval wordt geannuleerd binnen 7 tot 3 dagen voor de overeengekomen huurperiode;
  3. 50% van de totale huurprijs, ingeval wordt geannuleerd binnen 3 dagen tot 24 uur voor de overeengekomen huurperiode;
  4. 100% van de totale huurprijs, indien, wordt geannuleerd binnen 24 uur voor aanvang van de overeengekomen huurperiode.

Wat gebeurt er als het weer mijn evenement beïnvloedt?

In de regen kunnen het springkussen gewoon gebruikt worden. Zorg dat het springkussen bij inlevering zoveel mogelijk droog is gemaakt. Geef ook aan ons door dat het springkussen nat is geworden door regen. Zo kunnen wij het springkussen extra drogen voor de volgende huurder. Bij windkracht 5 of hoger, onweer is het gebruik van onze springkussens niet toegestaan.

Kan ik last minute wijzigingen aanbrengen in mijn reservering?

Dit is mogelijk, neem even contact met ons op. Wij zullen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Zijn er voorwerpen die niet zijn toegestaan op het springkussen?

  1. Schrijven met een (bal-)pen op het gehuurde goederen;
  2. Gebruik van confetti of serpentines op de gehuurde goederen;
  3. Eventuele robotmaaiers zijn uitgeschakeld en niet bij de gehuurde goederen in de buurt kunnen komen.

Wat gebeurt er als het gehuurde item beschadigd raakt tijdens mijn evenement?

Een beschadiging is nooit leuk. Wij vragen u ons zo spoedig mogelijk in kennis te stellen van de schade met foto’s. Wij kunnen dan gezamenlijk kijken naar een passende oplossing.

Zijn er specifieke vereisten voor de opstelling van de gehuurde items?

De specifieke eisen per speeltoestel worden vermeld op onze website per springkussen.

Kunnen jullie ook zorgen voor de op- en afbouw van gehuurde items?

Het op- en afbouw is geen standaard service van ons. Het is wel mogelijk, maar hier zijn extra kosten aan verbonden. Neem hiervoor specifiek contact op zodat wij een aangepaste offerte kunnen maken.

Hebben jullie ook accessoires of extra's beschikbaar voor de gehuurde producten?

Een haspel erbij huren of een geluiddempende box voor de blower is mogelijk.

Accepteren jullie betalingen op locatie of alleen online?

Wij accepteren online betalingen, maar u kunt ook pinnen bij ons. Na aanvraag van de gehuurde items wordt na bevestiging door Luchtig Verhuur een factuur met optioneel een betaallink naar u gestuurd. U kunt zelf bepalen of u de factuur via uw bank dan wel via pin betaling bij afhalen/bezorgen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen in geval van nood of problemen tijdens mijn evenement?

Wij zijn te bereiken via whatsapp of telefoon op het volgende nummer: 06 - 45 99 51 28

Zijn de springkussens veilig?

Alle door Luchtig verhuur geleverde spring- en spelkussen voldoen aan de wettelijke certificering volgens de NEN-EN 14960.

Moeten we zelf voor stroomvoorziening zorgen?

Ja, we vragen de klant om voor een stroomvoorziening te zorgen.

Moeten we een borg betalen?

Ja, wij hanteren een waarborgsom per gehuurde item. De prijzen hiervan verschillen per item.

Kunnen jullie ook zorgen voor begeleiding tijdens het evenement?

Helaas kunnen wij geen begeleiding aanbieden bij uw evenement.

Is er een leeftijdslimiet voor het gebruik van de springkussens?

Leeftijd is ouder dan 4 jaar.

Kunnen jullie springkussens binnen en buiten worden opgezet?

Ja, al onze springkussens kunnen zowel binnen als buiten worden opgezet.

Hoeveel ruimte heb ik nodig voor het opzetten van een springkussen?

Dit verschilt per springkussen. Alle afmetingen worden bij de producten genoemd.

Hoe kan ik een reservering maken?

Maak gebruik van onze website u reserveert rechtstreeks in ons boekingssysteem. De beschikbaarheid is daarmee altijd in te zien.

Kan ik last minute een springkussen huren?

Ons boekingssysteem is tot maximaal 24 uur van tevoren in te vullen. Mocht je nog korter een springkussen nodig hebben, neem dan contact met ons op via telefoon of whatsapp.

Kunnen springkussens worden opgehaald bij jullie locatie?

Ja, in principe is afhalen een standaard optie bij ons. Wij zullen altijd met u contact opnemen om een afhaal moment in te plannen.

Wat gebeurt er als het springkussen technische problemen heeft tijdens mijn evenement?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen gezamenlijk kijken naar een passende oplossing.